NYHED

SEF Energi kåret til branchens mest bæredygtige energiselskab

SEF Energi er de seneste to år blevet kåret til at have landets mest tilfredse energikunder, hvilket koncernen selvfølgelig er meget stolte over, men dykkede man ned i undersøgelsen stod det klart, at de samme kunder ikke agtede vores bæredygtighedsindsats særlig højt. Da SEF har fire bundlinjer, kunder, Vi vil være bedre til at passe på hinanden, SEF og FN’s Verdensmål, gav kundernes tilbagemelding grund til nye takter.

Vi måtte finde et nyt og tidssvarende Nord at pejle efter. Efter et år med mærkbare kulturelle indsatser, dedikeret bæredygtigheds-aktivisme og en indsats for grøn omstilling under navnet: ’Fra holdning til handling for at skabe en forvandling’, blev vi i 2022 ret kontant belønnet af kunderne med en første plads på både kundetilfredshed og som det mest bæredygtige energiselskab”, fortæller SEF Strategiske bæredygtigheds aktivist Daniella Schmidt.     

For SEF var det en prioritet at gå strukturelt og kulturelt til værks, fordi koncernen ønskede at bevæge sig fra pris til værdi.   

SEF Energi er utrolig stolte over tilliden fra vores kunder, og den inspirer os til at stræbe efter endnu bedre kundeservice og flere bæredygtige tiltag, som kunderne også kan tage til sig i deres hjem.